pondělí 23. listopadu 2015

Ballerina, to jsou kvalitní německé kuchyně

Roku 1978 byla založena společnost Ballerina, která se zabývá výrobou kvalitních německých kuchyní. Tato společnost sídlící v Severním Porýní – Vestfálsku se v současnosti řadí mezi největší výrobce kuchyní v Německu, o čemž svědčí 25 000 kuchyní, které společnost vyrobí za rok, a 30 000 m2 výrobní plochy, kterou firma ke své práci využívá. Zázemí společnosti a její výkonnost z ní dělají jednoho z nejmodernějších a nejvýkonnějších výrobců ve svém oboru.


Kuchyně, místo pro vaření i pro rodinu

Přestože firma vyrobí 25 000 kuchyní za rok, stále se při své práci řídí filozofií říkající, že kuchyně není jen místo pro vaření, ale také místo pro rodinu. Již v dávných dobách se totiž v kuchyních setkávaly rodiny. Kuchyně je místem, které si pamatujeme ze svých domovů, v nichž jsme vyrostli. A stejně tak si naši kuchyni budou pamatovat naše děti.

Aby mohla být kuchyně místem jako stvořeným pro naše vaření i pro naši rodinu, musí být kuchyně vzhledově působivá a musí vykazovat vysokou kvalitu. A přesně tyto dva aspekty splňují kuchyně Ballerina, které se zaobírají potřebami skutečných lidí. Jednotlivé kuchyně jsou tak řešeny individuálně, efektivně, jednoduše a hlavně vhodně pro každodenní užívání. Kuchyně od Balleriny může splnit veškeré Vaše přání a požadavky a k tomu Vám nabídne velmi příznivou a atraktivní cenu.

Ballerina nepůsobí pouze na svém domácím, tedy německém trhu, ale jejich kuchyně se dostaly i na náš či na slovenský trh. Najít je můžeme i v zemích Beneluxu, ve Švýcarsku či ve Francii. Jestliže vás kuchyně od Balleriny zaujaly a chcete si prohlédnout jejich nabídku, pak můžete navštívit stránky příbramského kuchyňského studia ETD (www.etd.cz/kuchyně).

Přednosti kuchyně Ballerina

Německo se pyšní skvělými vlastnostmi, jako jsou pečlivost a preciznost. Od jejich produktů lze tedy očekávat tu nejvyšší kvalitu a jinak tomu není ani u kuchyní Ballerina. Veškeré zboží je vyráběno z kvalitních materiálů, technologií a postupů a i odborníky je vnímáno jako nadstandardní. O nadstandardnosti zboží Ballerina svědčí například dvířka o síle 22 mm a záda korpusů o síle 8 mm.
O kvalitě svědčí i několik certifikátů kvality. Jedním z nich je například certifikát od zkušebny LGA – QualitätsserviceGmbH. Výrobky však splňují i další velmi přísné normy. V neposlední řadě je kvalita doložena bohatými referencemi a tisíci spokojených zákazníků. Další předností produktů a společnosti je 5 let záruky na produkty Ballerina.

Co vám může Ballerina nabídnout?

Nabídka společnosti Ballerina je tou největší na trhu. Zákazníci společnosti mohou vybírat z nepřeberné škály kuchyní. Na výběr je až 250 typů kuchyní v zajímavých barevných provedeních. Jednotlivé typy kuchyní se však neodlišují pouze barvami, ale také designem a materiály dvířek (sklo, dýha, břidlice, matné, lesklé a strukturní laky, nerez, skla Ritzenhoof či madla Swarovski). Zákazníky hledající poklad na trhu osloví nespočet funkčních a estetických řešení. A neposlední řadě kuchyni je možné navrhnout a uskutečnit podle individuálních přání a potřeb zákazníka. Jednoduše řečeno, na své si přijde vskutku každý.

Předností kuchyní je také atraktivní cena. Společnost se snaží vyhovět požadavkům dnešního trhu, a tak pravděpodobně nenajdete jiný produkt s lepším poměrem mezi kvalitou a cenou. Samozřejmě Ballerina není na českém trhu výrobcem nejlevnější, ale ve výsledku jejich nabídka patří k nejzajímavějším. Jiní výrobci mají sice nižší ceny, ale jen těžké se vyrovnávají kvalitě a technické úrovni kuchyní Ballerina.









10 komentářů:

  1. Tak to jsou fakt nádherné kuchyně. Mně se teda asi nejvíc líbí ta předposlední. My nedávno také dělali novou kuchyni, ale ta naše teda ani zdaleka nevypadá tak moderně. Na druhou stranu, máme starší domek, tak se k nám trochu retro vybavení hodí. Dokonce máme doma i teď takové zajímavé retro nádobí. Přes internet se mi před pár dny povedla sehnat taková smaltovaná sada hrnců která vypadá jako něco, co by měla doma moje babička.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě tedy asi nejvíc uchvátila ta bílá. Ta vypadá úžasně. Můžu se zeptat na kolik taková kuchyň vyjde? Předpokládám, že to asi nebude moc levná záležitost, že? Je ale pravda, že za kvalitu si člověk prostě musí zaplatit. My se teď chystáme taky kupovat nějakou novou kuchyňskou linku. Už jsem se po nějakých dívala a vidím to tak, že nějakou vybereme přes https://www.bevedo.cz/ Mají tam toho opravdu spoustu.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer, my jsme se s manželem asi před měsícem pustili do rekonstrukce celého bytu. Děláme ji postupně, ale už máme za sebou ložnici a koupelnu. Teď nás čeká kuchyně, která bude asi nejtěžší. Zrovna ale máme pár denní pauzu, protože čekám, kdy nám dorazí objednávka z e-shopu: Uvex-safety. Už se těším, až budeme mít hotovo!

    OdpovědětVymazat
  4. Mým velkým snem byla nová kuchyň, a tak mi tento sen manžel splnil. Mohla jsem si vybrat jakoukoli, takže moje volba byla jasná musela být té nejlepší kvality. Samozřejmě se do výběru zapojil i manžel a Ballerina nás okouzlila oba. Jen výběr designu nám zabral trošku více času, jelikož jsme k ní museli vybrat i nové dveře.

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych si třeba hrozně přála nějakou novou kuchyňskou linku. Prvně ale budeme muset všude udělat nové podlahy. A to nějaký čas zabere. Právě v kuchyni si pořád nejsem jistá jaký materiál zvolit. Někde jsem ale četla, že je prý do kuchyně vhodný vinyl. Je to pravda?

    OdpovědětVymazat
  6. Při rekonstrukci našeho domu jsem si také vyhlídla kuchyň Ballerina, ale delší dobu mi trvalo, jakou si mám přesně vybrat. Na dodání celé kuchyně jsem musela několik týdnů počkat, jelikož jsem si vybrala několik požadavků, které musela firma na mé přání vyrobit na zakázku. Proto jsem měla i dost času na objednání kvalitního malířství, které mi vyhovělo a pomohlo vybrat tu nejlepší barvu.

    OdpovědětVymazat
  7. My měli úplně skvělou kuchyňskou linku. Dali jsme za ni spoustu peněz. Bohužel ale když jsme se stěhovali, tak jsme ji museli nechat v bytě i přes to, že byla naše. V novém bytě ji nebylo kam dát jak byla velká. Vím, že majitel si na vyklizení bytu v Praze nakonec najal nějakou firmu, tak kdo ví jestli tam zůstala nebo ji odvezli.

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem velice nadšená z této novinky, jelikož máme v našem bytě vysoké prahy, přes které se těžko stěhuje nábytek. Nedávno nás uchvátily moderní konferenční stolky, ale to budeme vybírat asi až do nového bydlení. Naštěstí nás čeká stavba nového dobu, do kterého si budu přát tento typ prahů do celého domu.

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to moc dobře. Já bych nějakou novou kuchyňskou linku právě chtěla už hrozně dlouho. Je to ale docela nákladná záležitost. Když už jsme ale u toho tématu, tak se zkusím zeptat. Nedávno jsem se dívala na kuchyně od https://www.gabon.cz/rubrika/kuchyne/ Nemáte s nimi náhodou někdo zkušenost? Ty jejich kuchyně se mi dost líbí a říkám si, že kdybych se rozhodla do nějaké investovat, tak bych asi chtěla právě od nich.

    OdpovědětVymazat
  10. Kuchyně Ballerina se mi moc líbí, ale na celou novou linku teď momentálně nemám dostatek financí. Za to jsem si nedávno pořídila novou rozbalenou lednici zde, která se skvěle hodí do mojí malé kuchyně. Přestože byla rozbalená, její stav byl perfektní a žádné známky používání jsem nenašla. Pokud budu něco zase kupovat určitě se podívám, zda nenabízejí rozbalené zboží, které je levnější.

    OdpovědětVymazat